Skarp lanceert dashboard Klanttevredenheid

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Al weer een nieuw dashboard op het Skarp platform! Samen ga je sneller wordt het nieuwe gezegde..

In samenwerking met onze klanten (SamenSkarper) introduceert Skarp de 2.0 versie van het dashboard Klanttevredenheid. Op dit dashboard kunnen corporaties, aangesloten op het Skarp platform, de klantoordelen volgen op een groot aantal onderdelen, inclusief de Aedes Benchmark scores.

Ook de beoordeling van de klantreis en – indien in de bronsystemen aanwezig – de Customer Effort Score voor specifieke processen zijn opgenomen in dit handige Power Bi dashboard.

Het proces reparaties is standaard voorzien van extra detailschermen. Hierdoor zijn direct per complex de scores op dit belangrijke proces te analyseren, met standaard mogelijkheid om de scores per aannemer of per onderwerp te analyseren!  Vanzelfsprekend wordt het oordeel over de woning en de buurt getoond (mits u daar vragen over hebt gesteld natuurlijk).

Werkt u met Inceptivize, KWH of KCM Survey? Wij lezen de resultaten moeiteloos in en integreren deze volledig binnen het op VERA gebaseerde datawarehouse met gegevens uit uw ERP of andere bronsystemen. Daardoor wordt het heel eenvoudig om dwarsverbanden te ontdekken, denk bijvoorbeeld aan de invloed van duurzaamheidsmaatregelen op de klanttevredenheid.

Wil je het dashboard live bewonderen? Ga dan naar www.skarp.nl en klik op Live dashboards. Geen Power BI licentie nodig.

Bron: Skarp, Foto: Skarp