Deze tijd van efficiency en kostenbesparing vraagt om goede, innovatieve producten die zorgen voor een eenduidig werkproces en uniforme aansturing van uw proces. Daarom biedt SG u een eigen klantportaal. Hiermee kunt u uw klanten eenvoudig en voordeling een digitaal loket bieden, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Het klantportaal kent een moderne, frisse en gebruiksvriendelijke interface. Bovendien is deze geschikt voor gebruik op een PC, tablet of smartphone. Hiermee biedt u uw klanten een persoonlijk portaal waarin ze zelfstandig hun contact met uw organisatie kunnen onderhouden. U kunt daarbij denken aan het zelf kunnen indienen en plannen van een reparatieverzoek, de huur online op kunnen zeggen, een betalingsregeling afsluiten, enz.
Naast een compleet klantportaal kunnen ook delen van het klantportaal worden ingezet. Op deze manier kunt u gebruik maken van alle techniek, maar houdt u wel de vrijheid om de website van uw eigen webleverancier te gebruiken.
Met het SG-klantportaal bieden wij u de volgende voordelen:
Totale integratie met SG|tobias en SG|tobiasAX
- Realtime verwerking
- Cloudoplossing
- Structurele kostenbesparing op uw klantcontacten
- Makkelijk te koppelen aan uw eigen website
Bij interesse kunt u contact opnemen met uw accountmanager voor nadere informatie, een demonstratie of een vrijblijvende afspraak.
Bron: SG|automatisering
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.