Zo vlak voor het einde van het jaar is Rondom Wonen live gegaan met het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud.
Met het reparatieverzoekproces in de Corporatie Cloud heeft Rondom Wonen nu de juiste tool in handen om alle processtappen in één keer geïntegreerd af te handelen. Geen losse mailtjes, faxen of gele briefjes meer maar het hele proces is traceerbaar in een systeem. De Corporatie Cloud zorgt voor een duidelijke, strakke doorloop en reduceert het aantal fouten.
Bron: NCCW
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van NCCW in de CorporatieGids 2014 te bekijken.
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - Juni 2025 Inhoud Gerrolt Ooijman (Wonion): Duurzaamheid als fundament van de organisatie Camiel Schuurmans (NabijWonen): Ouderwets…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.