Zo vlak voor het einde van het jaar is Rondom Wonen live gegaan met het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud.
Met het reparatieverzoekproces in de Corporatie Cloud heeft Rondom Wonen nu de juiste tool in handen om alle processtappen in één keer geïntegreerd af te handelen. Geen losse mailtjes, faxen of gele briefjes meer maar het hele proces is traceerbaar in een systeem. De Corporatie Cloud zorgt voor een duidelijke, strakke doorloop en reduceert het aantal fouten.
Bron: NCCW
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van NCCW in de CorporatieGids 2014 te bekijken.
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.