Het klantenportaal van Compaen staat online en is nu volledig beschikbaar voor haar huurders. Zij kunnen vanaf nu 24 uur per dag en 7 dagen in de week zelfstandig zaken regelen en antwoorden vinden op hun vragen.
Door deze vooruitgang in de online dienstverlening hoeven huurders geen rekening meer te houden met wachtrijen en kantooruren.
Online service is helemaal van deze tijd, vergroot de service en het is efficiënt. Reparatieverzoeken melden, betalen, huursaldo bekijken en gegevens zoals e-mailadressen wijzigen kunnen voortaan online door huurders op de bank of aan de keukentafel op orde worden gebracht.
Het klantenportaal is responsive, dit betekent dat huurders onderweg ook de meest optimale online ervaring hebben bij het gebruik van het klantenportaal.
Het credo van Compaen naar hun huurders blijft: "Wij helpen u graag!"
Bron: ProImpact
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.