Omdat wij geloven dat online bij corporaties zo goed geregeld dient te zijn dat huurders niet hoeven te bellen of langs te komen, richtten wij de focus op het digitaliseren van processen, om corporaties efficiënt(er) te laten werken en de huurder én medewerker online zelfredzaam te maken.
Medewerkers binnen corporaties krijgen regelmatig te maken met klantbezoeken en/of eventuele meldingen die ter plekke geregistreerd zouden kunnen worden. Het komt tegenwoordig nog regelmatig voor dat een (buitendienst) medewerker in de wijk een constatering doet, bijvoorbeeld een reparatie melding, maar deze niet gelijk ingediend kan worden vanwege systemen die alleen op locatie gebruikt kunnen worden. Door het verbinden van het medewerkersportaal met de interne systemen voor informatievoorziening, kunnen contactmomenten snel en efficiënt worden afgehandeld en zijn deze voor alle betrokkenen direct inzichtelijk.
Medewerkers in de wijk kunnen gelijk een verzoek of melding indienen/registreren!
Met het medewerkersportaal kan zowel de binnen- als buitendienst medewerker aan de slag. Aan de hand van ons responsive design is het portaal klantgericht opgebouwd en geschikt voor elk apparaat. Op deze manier kan het medewerkersportaal eenvoudig gebruikt worden met een smartphone, tablet en PC/Laptop. Via de browser op je telefoon en tablet heb je altijd toegang tot huurdersgegevens. Daarnaast kan er op locatie een zaak aangemaakt worden of een foto gemaakt worden, welke meteen bij de huurder weggeschreven kan worden. Op deze manier wordt een goede service richting klanten en relaties bevorderd, doordat buitendienst medewerkers meteen inzicht hebben in historische gegevens en de huidige status. Bovendien worden veel voorkomende handelingen eenvoudig gemaakt, zoals het plannen van afspraken, het vastleggen van bezoekverslagen en het aansturen van een aannemer of vakman, voor eventuele reparaties.
De buitendienstmedewerkers worden door middel van het responsive design integraal onderdeel, waardoor medewerkers aangesloten zijn op de interne applicaties zonder het gevoel te krijgen dat ze met administratieve handelingen bezig zijn. Op deze manier kan er maximaal gefocust worden op het verhogen van de efficiency en het verbeteren van de klanttevredenheid.
Bron: ProImpact
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van ProImpact de CorporatieGids 2016 te bekijken
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.