Het overzetten van de website van SSW naar het contentmangementsysteem TYPO3 biedt de woningcorporatie meer mogelijkheden en flexibiliteit. Tevens heeft Zig een online klantenpanel voor SSW gefaciliteerd.
Online klantenpanel
Binnenkort kunnen klanten van SSW zich aanmelden voor het online klantenpanel. Zij worden dan op de hoogte gehouden van nieuwe onderwerpen waarover SSW graag met hen van gedachten wil wisselen. Met de verschillende demografische gegevens van het klantenbestand kan SSW ook gericht enquêtes uitsturen.
”TYPO3 biedt veel voordelen”
“De overgang naar TYPO3 is wel even wennen, maar als je er eenmaal in thuis bent biedt het veel voordelen. Ook het beheer met meerdere collega’s gaat makkelijker.” - aldus Sander Wuis, medewerker communicatie & PR bij SSW. ”Het online klantenpanel is voor ons erg nuttig. We hopen dat veel huurders zich gaan aanmelden. Het is goed om de mening van je huurders mee te nemen in het maken van beleid of het nemen van beslissingen.”
Bron: Zig Websoftware
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.