Online dienstverlening - sturen op efficiency

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De woningcorporatiemarkt is volop in beweging, lopende kabinetsplannen, bezuinigingen en een veranderde klantvraag. U wordt uitgedaagd om na te denken welke diensten u gaat leveren aan uw klanten en op welke wijze. Hoe ziet de toekomst van uw dienstverlening eruit? Ben u in staat om uw klantprocessen efficiënt in te richten en uw klant daarbij centraal te zetten?

Online dienstverlening en een integrale informatievoorziening helpen u uw bedrijfsdoelstellingen te behalen en communicatie, samenwerking en kennisdeling met medewerkers, partners en klanten te realiseren.

Wij nodigen u van harte uit om op dinsdag 9 september nader kennis te maken met Techxx en enkele van haar partners en klanten bij hotel Van der Valk Ridderkerk. Op deze dag informeren wij u graag over het efficiënt inrichten van klant- en bedrijfsprocessen. Tevens worden kant-en-klare instrumenten aangereikt voor het monitoren en verbeteren van deze processen, zodat u daadwerkelijk kan sturen op gedefinieerde bedrijfsdoelstellingen.

Programma
Het voorlopige programma ziet er als volgt uit:

9.30-9.45 Ontvangst en Welkom
9.45–10.20 Digitalisering en strategiebepaling als basis voor online dienstverlening
10.20–10.40 Het SharePoint en KlantVenster-platform als strategisch startpunt
10.40–11.00 Document Management en Klant Contact Center voor online dienstverlening
11.00–11.15 Pauze
11.15–11.35 Effectief samenwerken en communiceren binnen uw organisatie ondersteunen
11.35–12.15 Uw digitale frontoffice realiseren via uw website en klantportalen
12.15–12.45 Lunch
12.45–13.20 “De Informatiebroker: sturen op betrouwbare informatie”
13.20–13.45 Document management: het fundament voor goede online dienstverlening en zaakgericht werken
13.45–14.00 Afsluiting en discussie

Bron: Techxx