Omnivera live met website en klantportaal

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Als we terugkijken kunnen we wel zeggen dat het nieuw bouwen van een website een groot, zeg maar een mega project is geweest. Vorig jaar juni zijn we als stuurgroep al bij elkaar gekomen om een programma van eisen op te stellen en leveranciers te zoeken. Daarna is een keus gemaakt en dan begint het eigenlijke werk pas!

Waarom ProImpact
Uiteindelijk is de keus op ProImpact gevallen vanwege de koppeling met NCCW. Ze waren niet de goedkoopste, maar hadden de mooiste mogelijkheden voor tablet of mobiele telefoon en een werkbare cms. We kochten een basispakket, maar vinden dat door het goed samenwerken van ProImpact en onze vormgever PanArt de website perfect aansluit bij onze vernieuwde huisstijl.

Begeleiding
Een project als dit, valt of staat met goede begeleiding. Voor ons is tenslotte alles nieuw.

-een heel nieuw cms systeem
-enorme hoeveelheden content aanleveren en in ons geval schrijven
-nieuwe termen leren kennen
-foto’s zoeken en maken etc. etc.
Best pittig. En doordat ‘live’ gaan in februari 2014 gepland stond hadden we met een behoorlijke tijdsdruk te maken. Audrey hield de teugels strak en mede door haar hebben we het gered. We zijn super tevreden en super trots op onze nieuwe site.

Klantportaal
We zijn als kleine corporatie echt een andere weg ingeslagen met onze digitale service. We hebben rond de 120 bezoekers per dag en in een week tijd al 160 huurders die zich hebben geregistreerd. Via het klantportaal kunnen onze huurders onder andere een serviceaanvraag indienen, de huurbetalingen inzien of de huur opzeggen. We zijn benieuwd hoe de koppeling met onze digitale archief gaat werken en hoe onze huurders hierop gaan reageren. Wij kijken er naar uit!

Bron: ProImpact