Meer doen met minder
Dudok Wonen is een woningcorporatie in Hilversum en huisvest zo'n 7500 huishoudens. Net als andere woningcorporaties moet Dudok Wonen bezuinigen en meer doen met minder. Dat brengt uiteraard uitdagingen met zich mee. Technologische ontwikkelingen spelen daar een hele positieve rol in. Deze kunnen processen vereenvoudigen en efficiënter maken waardoor de klant beter geholpen wordt.
Mensenwerk
De klant bepaalt tegenwoordig zelf via welk kanaal hij communiceert met een bedrijf. De rol van omnichannel dienstverlening in het klantcontact is enorm. Dudok Wonen wil via alle kanalen klaar staan voor haar klanten. Efficiënter werken zorgt er voor dat er meer tijd over blijft voor maatwerk. Het blijft tenslotte mensenwerk.
In deze video vertelt Astrid van Lexmond, Online Media Coördinator, bij Dudok Wonen over omnichannel dienstverlening.
Bron: Umbrella
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Umbrella in de CorporatieGids 2015 te bekijken.
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.