Nieuwe website voor Poort6

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Op maandag 12 januari is de nieuwe website van Poort6 live gegaan. Deze feestelijke gebeurtenis lieten wij niet ongemerkt voorbijgaan en is met een 'Poort6 website' taart gevierd. Onze collega Niels Blikman was aanwezig om deze speciale taart samen met de medewerkers van Poort6 aan te snijden.

Modern uiterlijk met nieuwe mogelijkheden
De vernieuwde website oogt overzichtelijker en is mede hierdoor gebruiksvriendelijker voor bezoekers. Ook is de website responsive gebouwd, dit houdt in dat de website zich automatisch aanpast aan het beeldschermformaat van het apparaat waarmee u de website bezoekt. Hierdoor is de website van Poort6 optimaal benaderbaar vanaf elk mobiel apparaat.

Naast de nieuwe ‘look and feel’ van Poort6’s nieuwe website, zijn er ook een aantal functionaliteiten aan de website toegevoegd. Deze functionaliteiten zijn gebouwd om mee te gaan met de toenemende trend van digitalisering, om zo de gebruiksvriendelijkheid en zelfredzaamheid voor websitebezoekers te vergroten.

De website als digitaal loket
De vernieuwde website kan gezien worden als hét digitale loket, waar huurders digitaal huurderszaken kunnen regelen en antwoord krijgen op vragen. Zaken, zoals het melden van reparaties of het betalen van de huur, kunnen eenvoudig en snel in het klantenportaal “MijnPoort6” geregeld worden.

Voor vragen kunnen website bezoekers terecht bij de “Digitale Klantenservice”. Dit is een kennisbank waarin belangrijke onderwerpen, met bijbehorende uitleg, overzichtelijk worden getoond. Als een vraag niet in de lijst staat, kunnen bezoekers de vraag digitaal stellen en een afspraak via het digitale formulier maken.

De komende maanden zal ProImpact fase 2 van de website van Poort6 uitvoeren, waarbij de website aan het Klantvenster van Techxx wordt gekoppeld. Ook worden er 13 processen extra toegevoegd aan het klantenportaal.

Bron: ProImpact

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van ProImpact in de CorporatieGids 2014 te bekijken.