Sinds kort heeft VVA-informatisering een nieuw logo. En een nieuwe huisstijl. We vertellen u graag waarom. Onze huisstijl is herkenbaar. Het “VVA-oranje” gecombineerd met grijs past bij ons. Al jaren. Maar een sterk merk heeft meer nodig. Bijvoorbeeld een logo dat opvalt, past bij onze identiteit en in één oogopslag herkenbaar is als VVA-informatisering. Dat logo hebben we nu. En we zijn er trots op.
Wat we willen zijn
Wij willen herkend worden op onze kernwaarden: betrokken, deskundig, innovatief, transparant en flexibel. Onze focus ligt op klantwaarde en duurzame projectresultaten. Als gevolg daarvan worden we veel teruggevraagd. Organisatiegroei is het gevolg, niet het doel.
In onze filosofie voert de klant regie en zit aan het stuur. Wij coachen de klantorganisatie op het nemen van die rol. Met onze vaardigheden en kennis helpen we corporaties bewust keuzes te maken.
Wij werken met plezier en passie voor het vak en stralen dat uit. Klanten zien ons als verlengstuk van de eigen klantorganisatie, wat resulteert in duurzame klantrelaties.
Wij geloven dat we met informatisering het verschil kunnen maken voor onze klanten. Door te investeren in samenwerking, innovatie, kennisdeling en kwaliteit realiseren we opdrachten die significant bijdragen aan de doelstellingen van onze klanten.
Hoe dat terug komt in ons logo
Het was niet gemakkelijk. We kunnen goed vertellen en goed opschrijven wat we willen zijn. Maar dit een plek geven in een nieuw beeldmerk was voor ons een uitdaging. Maar het is gelukt! Na een intensieve periode van ontwerpen, afkeuren, opnieuw beginnen en bijschaven zijn we tot een mooi resultaat gekomen.
Ons nieuwe logo is modern en fris en blijft herkenbaar in het “VVA-oranje”. De letters in het logo zijn wit. Of doorschijnend. Dat is waar onze transparantie terugkomt. Het logo is vierkant, omdat we binnen projecten kaders scheppen en bewaken.
En kijk eens goed naar de letters VVA. Deze zijn strak en scherp aan de bovenkant, omdat we graag de scherpte opzoeken als dat moet. Aan de onderkant zijn deze letters zacht en afgerond. Want dat kan namelijk ook. We zijn er van overtuigd dat deze combinatie zorgt voor de beste resultaten.
De letter A is open. Dat is niet standaard. Maar wij zijn ook niet standaard. In ons werk willen we innovatief en flexibel zijn. Vandaar dat de letter A open is. Wat we ook belangrijk vinden, is dat ons nieuwe logo goed leesbaar is. Iedereen ziet nu dat er VVA-informatisering staat. Tot slot vinden we ons nieuwe logo ook gewoon erg mooi.
De huisstijl is ook nieuw
Naast het nieuwe logo, voeren we vanaf nu ook een nieuw huisstijl. Oranje en grijs blijven ons basiskleuren. Het geheel is nu frisser en moderner. Dat past beter bij ons, vinden wij. Zo hebben we het lettertype Trebuchet MS omgewisseld voor Segoe UI en Segoe UI Light. Op onze website gebruiken we vanaf nu het Google Font Open Sans.
We blijven VVA-informatisering
Ons logo en onze huisstijl zijn nieuw. Maar wij blijven VVA-informatisering: een innovatief en onafhankelijk informatiseringsbureau. We werken op het snijvlak van organisatie en ICT. En spreken beide talen. Onze projectleiders en adviseurs zijn experts op het gebied van digitale strategie, online dienstverlening, softwareselectie en -implementatie, slimmer werken en organisatie inrichting.
Bron: VVA-informatisering
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van VVA-informatisering in de CorporatieGids 2014 te bekijken.
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.