Meer transparantie voor vastgoedeigenaren

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Wekelijks maken we grote stappen op de doorontwikkeling van ons platform. De laatste weken hebben we twee nieuwe features geïmplementeerd: het toevoegen van keukenapparatuur en je hebt vanaf nu meer inzicht in de reparatieverzoeken.

Volledig inzicht in de meldingen
Het is nu mogelijk om details van reparatieverzoeken en werkopdrachten in te zien. Hierdoor weet je precies wat er speelt. De opdrachtgever kan de meldingen niet bewerken, maar wel zelf opmerkingen toevoegen voor de interne communicatie. De namen van de vakmannen en de onderaannemers zijn geanonimiseerd in verband met de AVG-wetgeving. 

Keukenapparatuur melden voor bewoners
Bewoners kunnen nu ook het type en merk van hun keukenapparatuur toevoegen aan de reparatiemelding. Zo kunnen we bewoners nog sneller helpen met de juiste oplossing!

Whitepaper
Klantloyaliteit in vastgoedwereld: 4 principes van Low Effort bedrijven

Als vastgoedbeheerder klantgemak centraal stellen in alle processen en services is de sleutel tot klantloyaliteit. Maar hoe doe je dat? Ontdek in dit whitepaper de 4 principes van Low Effort bedrijven.

Download het whitepaper »

Bron: ziezodan, Foto: ziezodan