Maasdelta Groep kiest voor totaaloplossing van Zig

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

In het kader van een verbeteringsslag in haar dienstverlening heeft de Maasdelta Groep ervoor gekozen om met een totaaloplossing van Zig Websoftware haar KlantContactCenter te ondersteunen. De ambitie? Dat minimaal 80% van telefonische klantvragen door een eerstelijns medewerker worden afgehandeld.

V.l.n.r.: René Groot (bestuurder, Maasdelta Groep), Gerbert Kooij (commercieel directeur Zig Websoftware), Barry Batten (Manager KCC, Maasdelta Groep) en Ron Seesing (salesmanager klantcontact, Zig Websoftware).

Efficiencyslag in klantcontacten en -processen
De totaaloplossing die Zig voor Maasdelta gaat realiseren, zal bestaan uit een KlantVolgSysteem met geïntegreerde kennisbank voor medewerkers en in een volgende fase een huurdersportaal voor huurders. Ook complex- en woninggegevens gaan in de woningbezitmodule van Zig centraal bijgehouden worden. Door de registratie van klantcontact te uniformeren is Maasdelta in staat een belangrijke efficiencyslag te maken in haar klantcontacten en -processen. Maasdelta heeft de ambitie om telefonische klantvragen in minimaal 80% van de gevallen door een eerstelijns medewerker te laten afhandelen.

Proof of concept
Om zekerheid te krijgen over het koppelvlak is er voorafgaand aan de implementatie een proof of concept uitgevoerd met betrokken back-officepartijen; NCCW (BIS NOA),Ctac (SAP) en Square DMS (eWorX). Deze proof of concept is in september positief afgerond.

Bestuurder René de Groot van Maasdelta Groep (links) ondertekent het contract samen met Gerbert Kooij, commercieel directeur Zig Websoftware

Bron: Zig Websoftware

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Zig Websoftware in de CorporatieGids 2014 te bekijken.