KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector) en ProImpact verlengen hun partnerschap met 3 jaar. Met het partnerschap versterken de organisaties elkaar op het gebied van online dienstverlening. Het partnerschap stelt beide organisaties in staat woningcorporaties nog beter te ondersteunen in het communicatieproces naar huurders.
Online dienstverlening wordt een steeds belangrijker aspect voor corporaties. Om woningcorporaties passende oplossingen te bieden, is constante aansluiting bij marktontwikkelingen essentieel. Met het partnerschap zijn beide organisaties in staat om hier optimaal op aan te sluiten en elkaar te versterken op de eigen expertise.
Een instrument dat inmiddels vanuit het partnerschap ontwikkeld is, is de KWH-Webmonitor. Alle corporatiewebsites van Nederland worden in 2014 beoordeeld met dit instrument. Hiermee krijgen corporaties inzicht in hun kwaliteit van online dienstverlening. Het stelt ze in staat om hun online dienstverlening verder te optimaliseren.
Bron: ProImpact
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.