De klant centraal stellen: hoe doe je dat? Kubion geeft daar op 26 september tijdens CorporatiePlein antwoord op. Het bedrijf is die datum één van de exposanten tijdens de vakbeurs, en wij gingen voorafgaand in gesprek met directeur Bart van Haren.
Het thema van Kubion tijdens de beurs is ‘Service makkelijk maken’. “De klant staat bij ons centraal,” vertelt Bart. “We maken service makkelijker voor huurder en medewerker door eenvoud en gemak in de software. En zodra de klant gemak ervaart, durft die op technologie te vertrouwen.”
IRIS
“Het digitaliseren van klantcontacten innoveert continu, en daar spelen wij op in met ons omnichannel service platform IRIS. Ons platform betreft standaard software met een flexibele inrichting. Standaard zodat we altijd makkelijk en snel kunnen updaten naar nieuwe versies met nieuwe functionaliteit, en flexibel omdat we snel willen kunnen inspelen op veranderende behoeften bij klanten.”
“Klanten willen graag via meerdere kanalen communiceren met de corporatie en daarbij goede antwoorden krijgen. Geen FAQ’s met generieke antwoorden, maar conditionele content die afgestemd is op de specifieke vraag en situatie van de klant. Een goed integraal beeld op al deze contacten is noodzakelijk voor een goede en efficiënte dienstverlening. Door goede rapportages wordt de dienstverlening daarbij continu bijgeslepen en geoptimaliseerd. Integratie en analyse met Power BI maken dit nog makkelijker. Op die manier wordt de organisatie steeds meer afgestemd op de vraag van de huurder.”
Service makkelijk maken
Tijdens CorporatiePlein vertelt Kubion aan bezoekers hoe ze service makkelijk kunnen maken. Bart: “Door service makkelijk te maken voor de klant en voor de medewerker, besparen we kostbare tijd. Die tijd is hard nodig voor de dingen die er écht toe doen. En zo kunnen woningcorporaties weer de best mogelijke service bieden aan al klanten.”
Kubion is op CorporatiePlein te vinden op stand 52
Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.
Bron: CorporatieMedia, Foto: Kubion
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.