Als organisatie streef je naar de beste customer journey voor je klanten. Of hij nu belt, chat of e-mailt, een klant moet altijd snel en eenduidig antwoord krijgen. En jij wilt dat kunnen zien, volgen en meten. Logisch toch? Nou niet zo, want vooral e-mails zijn een blackbox voor veel organisaties. Ze staan vaak in een algemene of persoonlijke mailbox en dus weet je niet wat anderen terugsturen of afspreken. Het is als organisatie moeilijk om grip te krijgen op deze klantcontacten.
Met onze nieuwe e-mailmanagement module brengen we daar verandering in.
Wat doen we?
Met de e-mailmanagement module ontvang, beoordeel en beantwoord je e-mails in IRIS. Alle e-mailberichten komen direct als zaak op de tijdlijn van de klant, zodat iedereen binnen de organisatie op de hoogte is van de afspraken.
Is het handiger dat je collega het bericht oppakt? Geen probleem, dan stuur je de zaak door naar je collega’s in de tweedelijn. Vanuit zaken en taken pakt je collega de e-mail verder op, bijvoorbeeld door de klant direct terug te mailen.
Hoe werkt het?
Zodra de e-mail binnenkomt gaat een medewerker het bericht beoordelen.
Wat levert het op?
Je krijgt als organisatie grip op klantcontacten via e-mail. Dit gaat veel tijd besparen, want e-mailen vanuit IRIS wordt makkelijker dan vanuit Outlook.
Kortom, met onze e-mailmanagement module worden de e-mails voor jouw organisatie volwaardige, meetbare en inzichtelijke klantcontacten. De module is beschikbaar vanaf versie 4.5.0.0. Neem contact met ons op voor een uitgebreide demo of het afnemen van de licentie.
Bron: Kubion | Foto: Kubion
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.