Klantcontactcentrum van WoningNet geeft contact met woningzoekende extra dimensie

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Medewerkers van het Klantcontactcentrum (KCC) van WoningNet krijgen, naast de reguliere vragen, regelmatig persoonlijke verhalen van woningzoekenden te horen of te lezen. Soms leuk, af en toe schrijnend of verdrietig en soms zelfs boos of hulpeloos. Sinds vorige week kunnen medewerkers van het KCC hun persoonlijke contact met woningzoekenden een extra dimensie geven: zij kunnen in bovenstaande situaties achteraf een geschreven ansichtkaart met een persoonlijke boodschap sturen.

Tanja Neijboer, manager Klantcontactcentrum van WoningNet vertelt: "Een gewoon tevreden klant is tegenwoordig niet meer genoeg. In duurzaam, succesvol klantcontact, is het nodig de verwachtingen van klanten te overtreffen: probeer je klant op emotioneel niveau te raken. Een handgeschreven kaart laat zien dat je tijd en energie in nazorg steekt. Het maakt de boodschap zoveel persoonlijker en bovendien motiveert dit onze medewerkers, omdat ze net even wat extra kunnen doen! Daarnaast kan het ook helpen om bijvoorbeeld je excuses kracht bij te zetten of een klant te enthousiasmeren zelf op WoningNet aan de slag te gaan. Niemand verwacht dat beetje service meer op deze manier en daarom is het extra persoonlijk."

Bron: WoningNet

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van WoningNet in de CorporatieGids 2016 te bekijken.