iWRITER vertelt over foutloze communicatie

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Hergebruik en individuele communicatie gaan hand in hand. Vaak worden bestaande documenten opnieuw geopend om gegevens met de hand aan te passen. Dit is niet handig, tijdrovend en erger nog, foutgevoelig.

Met iWRITER 365 is hergebruik niet meer nodig. Gegevens worden opgehaald vanuit centrale bronnen waardoor je altijd beschikt over de juiste, up-to-date, informatie. De gebruiker kan het document opstellen door enkele vragen te beantwoorden waardoor tekstblokken en ondertekening automatisch ingevoegd worden. Handig, tijdbesparend en geen ruimte meer voor fouten!

En het document? Dat verschijnt automatisch in het archief waarna work flows zorgen voor de juiste archivering. Geen zorgen meer tijdens een audit.

Koppelingen met kern-applicaties
Met iWRITER 365 kun je probleemloos gegevens ophalen uit uit cloud-applicaties en databronnen. Zo vul je documenten met enkele muisklikken met de juiste informatie.

Daarnaast beschikt iWRITER 365 over een uitgebreide API. Hierdoor is het mogelijk om met externe applicaties documenten te genereren met iWRITER. Hierdoor heb je voor je applicaties nog maar één set sjablonen nodig. Wel zo gemakkelijk.

Digitale ondertekening
Natuurlijk beschikt iWRITER 365 over uitgebreide mogelijkheden om documenten te voorzien van een handtekening en digitaal te versleutelen. Lees hierover meer in de blogpost: Bespaar tijd met de digitale handtekening in Word.

Bron: iWRITER

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van iWRITER de CorporatieGids 2017 te bekijken