iWRITER organiseert webinar merkidentiteit beheren en slimmer samenwerken in Office 365

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Uniforme en consistente communicatie staat bij veel organisaties hoog op de agenda, maar hoe bereik je dit? En hoe creëer je een up-to-date digitale werkplek? In dit webinar laten we je zien hoe je controle behoudt over de externe communicatie en slimmer werkt in Office 365.

Consistente communicatie
Voor iedere organisatie is het huisstijlbeheer een uitdaging. Het is onmogelijk om te controleren welke documenten medewerkers verzenden. Het merkenbeleid of huisstijlhandboek is met zorg samengesteld, maar hoe borg je alle huisstijlelementen? Consistent communiceren in alle uitingen is zeer belangrijk voor de merkidentiteit. iWRITER denkt met je mee. We ontwikkelden een app waarin alle elementen van de huisstijl geborgd worden.

Productievere werkomgeving
Waar denk je aan bij het begrip Office 365? Word, PowerPoint en Excel? Je bent niet de enige, dit is namelijk een veelvoorkomend antwoord. Office 365 is een totaalpakket van verschillende tools, maar niet iedereen kent ze en benut ze optimaal. Office 365 kan een belangrijke toegevoegde waarde hebben voor je organisatie, maar dan dient wel het overgrote deel van de medewerkers aan de slag te gaan met de tools. Gebruikt bijvoorbeeld iedereen al Teams?

Inschrijven voor de webinar kan via deze link.

Bron: iWRITER | Foto: iWRITER