iWRITER 365 nu ook voor Excel

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

iWRITER 365 is binnen de Microsoft Office range nu ook beschikbaar voor Excel. Net als iWRITER 365 voor Word, Outlook en PowerPoint worden sjablonen centraal beheerd en is de huisstijl direct in de documenten geïntegreerd. 

iWRITER 365 voor Excel sjablonen gebruiken
Net als bij de andere iWRITER 365 Office add-ins kun je de toegang tot de sjablonen instellen op organisatie-, afdeling-, team- of zelfs individueel niveau. Om de sjablonen te gebruiken klik je op het betreffende sjabloon en de werkmap wordt geopend. Alle Excel functionaliteiten zijn beschikbaar en de werkmap is voorzien van jouw huisstijl.

De voordelen
Naast alle voordelen die een Excel sjabloon al biedt, maakt iWRITER 365 voor Excel het beheer van de sjablonen vele malen gemakkelijker. Dankzij de centrale opslag in de ‘cloud’ is een wijziging in een sjabloon direct beschikbaar. Een foutje in een formule van een werkmap heb je dan zo hersteld!

Verder kun je, dankzij de afbeeldingenbibliotheek, eenvoudig afbeeldingen zoals een logo toevoegen aan sjablonen en werkmappen. Met iWRITER 365 voor Excel kun je jouw huisstijl nu ook doorvoeren in al jouw Excel werkmappen. Wil je weten hoe? Lees dan de blog 'Aan de slag met iWRITER 365 voor Excel'.

Bron: iWRITER

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van iWRITER in de CorporatieGids 2017 te bekijken