Kleine corporaties met veel ervaring als maatschappelijke onderneming hebben een hoge klanttevredenheid en lage variabele bedrijfslasten. Dat blijkt uit het onderzoek dat Stefan Cloudt, onderzoeker bij Tilburg University, dit voorjaar uitvoerde onder KWH leden.
Centraal in het onderzoek stond de vraag of de interne organisatie van invloed is op de prestaties van corporaties op het gebied van kwaliteit van dienstverlening en efficiëntie. De belangrijkste conclusies vanuit het onderzoek leest u in het artikel. Ook geeft het artikel inzicht in hoe corporaties hun effectiviteit en efficiëntie kunnen verbeteren.
Bron: KWH
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.