'Het succes van standaard software aan de hand van bewezen oplossingen'

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

"De corporatiesector is bezig met de slag naar digitalisering. Standaard software-oplossingen, ontwikkeld vanuit de eindgebruiker, helpt corporaties die optimale en efficiënte bedrijfprocessen te bereiken," zegt Gerbert Kooij, Commercieel Directeur bij Zig Websoftware. Zig wil op CorporatiePlein haar bewezen oplossingen op het gebied van klantcontact en woonruimteverdeling a­­­­­­­­­an de hand van klantcases laten zien.

"De woningcorporatie verwacht dat zijn investering gaat renderen," begint Gerbert Kooij. "En de klant van de woningcorporatie verwacht een snelle klantenservice en gebruiksvriendelijke zelfservice-mogelijkheden. Ongeacht kanaalkeuze en zonder de persoonlijke kant van klantcontact te hoeven missen. Booking.com, Funda en Airbnb spelen al in op die behoefte. Corporaties die optimale en efficiëntere processen ambiëren, kunnen niet anders dan meegaan in die ontwikkeling. Bij Zig werken we vanuit een uitgebreide standaard en blijven we continu doorontwikkelen en innoveren. Waar het in de markt veelal blijft steken op 10 tot 15 procent actieve gebruikers van zelfserviceportalen, weet Zig 40 procent zelfservice te bereiken. Puur door Zelfservice-, Klantcontact- en Woonruimteverdeel-oplossingen te bieden die ontwikkeld zijn vanuit de eindgebruiker. Hiermee helpen we corporaties naar een optimale inrichting van de bedrijfs- én klantcontactprocessen."

Plug & Play: Woonruimteverdeling, Klantcontact & Zelfservice
Op CorporatiePlein laat Zig Websoftware aan de hand van klantcases zien wat standaard software kan betekenen.

12:00 | 15:00 uur | Stand 49
Tijdens een live demo tonen wij de allereerste woonruimtebemiddeling SaaS-oplossing van Nederland en het gemak van de uitgebreide functionaliteiten. We praten je bij over onze efficiënte en snelle Scrum / Agile implementatiemethodiek en leggen je uit hoe het aanbiedproces verder versneld en geoptimaliseerd kan worden.

11:00 | 13:00 | 14:00 uur | Stand 49
Tijdens de kennissessie Klantcontact en Zelfservice vertellen wij je over onze standaard Zelfservice-omgeving waarbij klant en medewerker écht centraal staan. In een sneakpreview nemen we je mee in een zelfservice-omgeving die volledig is ontworpen vanuit de eindgebruiker. Ervaar ter plekke zelf de User Experience waarbij gebruiksgemak over alle kanalen heen centraal staat. Tijdens de sessie laten wij je bijvoorbeeld zien hoe klanten zelf processen opstarten én afronden en hoe je als medewerker snel, eenvoudig en locatie-onafhankelijk je werkzaamheden uit kunt voeren.

Zig Websoftware is op CorporatiePlein te vinden op stand 49.