HC&H heeft Woonservice Meander begeleid op weg naar een I&A strategie

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Woonservice Meander heeft HC&H gevraagd om voor het MT de sessie ‘Stip aan de horizon’ te verzorgen. Tijdens deze sessie werden de deelnemers meegenomen ‘op ontdekkingsreis’ langs een aantal relevante I&A ontwikkelingen. Aan de hand van filmmateriaal en discussie over stellingen is gezamenlijk de ‘stip aan de horizon’ bepaald. Hierdoor zijn strategische uitgangspunten en speerpunten bepaald die de basis vormen voor de I&A strategie van Woonservice Meander. Wij hebben de ‘Stip aan de Horizon’ sessie al voor veel corporaties met succes mogen verzorgen.

Over Woonservice Meander
Woonservice Meander streeft naar het aanbod van goede huisvesting waar haar klanten tevreden kunnen wonen en werken. En zij willen woondiensten en woonproducten aanbieden die aansluiten bij maatschappelijke ontwikkelingen en individuele woonwensen. Zij werkt samen om, op eigen organisatiekracht, goede huisvesting te bieden voor mensen met een laag inkomen en mensen die niet zelf in huisvesting kunnen voorzien.

Bron: HC&H

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van HC&H in de CorporatieGids 2016 te bekijken.