Een compliment aan de door dag en dauw monteurs

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

“95% van werknemers vindt een compliment een belangrijke vorm van waardering en 45% zegt af en toe een compliment te ontvangen” (Onderzoek Sparkler, 2019) Dit is uiteraard bij monteurs niet anders.

Meten van klanttevredenheid
Om een goed compliment te kunnen geven moet je specifiek zijn. Dit is voor Ziezodan platform geen probleem omdat we op een laagdrempelige manier klantfeedback uitvragen waardoor 35% van de huurders de moeite neemt om na het oplossen van het reparatieverzoek hun mening te geven. Vanuit deze grote hoeveelheid aan (data) huurderfeedback zien we dat de monteur veelvuldig expliciet wordt genoemd. Zo staat o.a. de ‘vriendelijkheid van de monteur’ op nummer twee meest genoemde positieve feedback!

Deze ‘door dag en dauw’ monteurs komen bij huurders over de vloer om een grote variëteit aan reparatieverzoeken op te lossen. Naast hun gereedschapskist met materiaal, moeten ze ook hartelijk zijn, goed kunnen communiceren met bewoners, het defect in één bezoek oplossen en dit het liefst in de geplande tijd. 

De hoogste tijd voor Michiel Pot en Simon Helder om deze ‘door dag en dauw’ monteurs te complimenteren en onze waardering te tonen.

Bron: Ziezodan, Foto: Ziezodan