Dirk Scheele nieuwe Managing Director van Hoppinger

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Hoppinger presenteert met trots haar nieuwe Managing Director van Hoppinger: Dirk Scheele. Dirk, sinds enkele jaren actief als Head of Strategy & Design bij Hoppinger, neemt de dagelijkse leiding over van Gerard Pastwa. Hoe we hiertoe gekomen zijn? Lees mee!

Gerard Pastwa als CEO van de Hoppinger Group 
Bij Hoppinger blijven we onszelf ontwikkelen, om ervoor te zorgen dat we onze klanten bij iedere digitale uitdaging optimaal kunnen ondersteunen. Met het ontstaan van de Hoppinger Group in 2020 (bestaande uit Hoppinger, Hoppinger Business Solutions en Vidda Digital) hebben we een geheel nieuwe waardepropositie omarmd: we zijn een one stop shop voor digitalisering en onze klanten kunnen bij ons terecht voor iedere stap in hun digitale transformatie. Gerard Pastwa vervulde sinds zijn aantreden in 2009 als aandeelhouder de rol van Managing Director en CEO van Hoppinger. Een functie die met de komst van de groep werd uitgebreid tot CEO van de volledige Hoppinger Group. In die laatste functie komt zijn passie voor ondernemerschap optimaal tot zijn recht. Gerard zal zich dan ook steeds meer gaan richten op business development en het onderzoeken van commerciële mogelijkheden. Speerpunt is het zorgen voor kruisbestuiving tussen onze labels en sectoren, om van optimale waarde te kunnen zijn voor onze klanten. 

Dirk Scheele wordt Managing Director 
In het licht van deze veranderingen neemt Dirk Scheele, voorheen Head of Strategy & Design bij Hoppinger, de rol van Managing Director van Hoppinger op zich. Met zijn jarenlange ervaring als strateeg en focus op het versnellen van digitale groei en innovatie, is Dirk in staat de resultaatgerichte dienstverlening van Hoppinger verder te ontwikkelen. Dirk: “Mijn focus ligt op het realiseren van de groeiambities van Hoppinger, onze mensen en klanten, en de strategische profilering richting de markt. Hoppinger biedt het platform voor organisaties om digitaal te versnellen en duurzaam relevant te blijven voor hun doelgroep. Ik zie ernaar uit om vanuit mijn nieuwe rol als Managing Director deze propositie te versterken.”

Bron: Hoppinger, Foto: Hoppinger