Digitale ketensamenwerking bij Woonkwartier

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Begin november heeft Carlo van den Bergh van HC&H tijdens de SALES Standaard bijeenkomst van Ketenstandaard namens Woonkwartier een presentatie verzorgd over het Dagelijks Onderhoud proces bij Woonkwartier. De SALES Standaard is een berichtenstandaard voor elektronische communicatie tussen ketenpartijen in de bouw- en installatiesector. Ook twee aannemers hebben tijdens deze bijeenkomst een presentatie verzorgd. Digitale ketensamenwerking is meer dan het aan elkaar knopen van softwarepakketten. Het is ook van invloed op werkprocessen en organisaties. De opdrachtnemer wordt steeds meer een onderhoudsregisseur die zijn opdrachtgever, in dit geval Woonkwartier, steeds verder kan ontzorgen. Dat levert service- en efficiëntieverhoging voor de uiteindelijke klant: de huurder.

Voor Woonkwartier heeft de implementatie van de SALES standaard onder meer de volgende voordelen opgeleverd:

  • Efficiënter Dagelijks Onderhoud proces
  • Hogere klanttevredenheid
  • Minder faalkosten
  • Minder fouten in het factuurproces en daarmee ook tijdsbesparing voor Woonkwartier

De presentaties kunt u terugvinden op de volgende website.

Bron: HC&H Consultants

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van HC&H Consultants te bekijken.