DeltaWonen wil graag haar dienstverlening verder verbeteren. De organisatie wil dat klanten haar op meerdere manieren kunnen bereiken. Komende tijd gaat deltaWonen samen met Malengo bouwen aan online dienstverlening, waardoor klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week contact kunnen leggen met deltaWonen en zelf zaken kunnen regelen. Ook de interne digitale omgeving van deltaWonen wordt verbeterd. Vorige week tekenden Evert Leideman, directeur-bestuurder van deltaWonen, en Martijn Weesjes, directeur Product en Markt bij Malengo voor de start van het online dienstverleningsproject.
Dienstverlening verbeteren
Naast het bouwen aan online dienstverlening, wordt ook de interne digitale omgeving van deltaWonen verbeterd. De telefonische dienstverlening wordt maximaal afgestemd op de online dienstverlening en medewerkers van deltaWonen gaan met een nieuw portaal werken zodat kennis en informatie vanuit de organisatie goed en snel toegankelijk is. Hierdoor kan de klant snel geholpen worden.
Oplevering
Deze maand (augustus 2015) wordt gestart het ontwikkelen van de nieuwe digitale omgevingen. Begin 2016 worden de eerste resultaten gelanceerd. Omdat het een omvangrijk project is, gebeurt dit gefaseerd.
Bron: Umbrella
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Umbrella in de CorporatieGids 2015 te bekijken.
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.