VVA-informatisering heeft eerder dit jaar De Woonplaats ondersteund bij het opstellen van een business case digitale dienstverlening. Inmiddels is er een vervolg aan dit project gegeven. De Woonplaats gaat een klantportaal implementeren en VVA-informatisering verzorgt de projectleiding.
Binnen dit klantportaal krijgen klanten van De Woonplaats inzage in hun eigen gegevens en correspondentie en kunnen ze gegevens wijzigen. Daarnaast kunnen klanten een aantal klantprocessen opstarten en afhandelen. Het klantportaal wordt gekoppeld aan het primaire systeem Tobias van SG|Automatisering en het document management systeem DISKIS van cegeka-dsa.
Bron: VVA-informatisering
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.