De verschillen tussen iWRITER vs iWRITER 365

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Laten we maar met de deur in huis vallen. iWRITER 365 lijkt in de verste verte niet meer op haar voorgangers iWRITER en MIT Office. Natuurlijk kun je er nog steeds documenten mee creëren in de juiste huisstijl met de juiste gegevens. En natuurlijk kun je deze sjablonen nog steeds gemakkelijk zonder programmeerkennis bouwen.

Cloudapplicatie
iWRITER 365 is een cloudapplicatie en maakt gebruik van het Microsoft Azure-platform. Dit heeft als voordeel dat er geen lokale installatie meer nodig is. Ook zijn lokale servers en databases verleden tijd. Doordat iWRITER 365 volledig in de cloud draait zijn er geen lokale componenten meer nodig die aandacht, upgrades en updates behoeven. Wij nemen dit beheer voor je uit handen.

iWRITER 365 maakt handig gebruik van je Office365-account. Log ergens in met je Office365-account in MS Office en je kunt direct aan de slag om je eigen documenten op te stellen met behulp van Microsoft Dynamics CRM. Deze documenten sla je met één muisklik op in OneDrive of SharePoint Online. Je hoeft hiervoor niets in te stellen, inloggen met je Office365-account is voldoende.

iWRITER 365 is naadloos geïntegreerd in MS Word, Outlook en PowerPoint. Zelfs in de online applicaties als Word Online en Outlook is iWRITER 365 beschikbaar om je te ondersteunen in het snel en foutloos opstellen van documenten en e-mails.

Digitaal ondertekenen en versleutelen
Een document ondertekenen in MS Word? Dat kan! Het is met iWRITER 365 mogelijk om op een willekeurige plek in een document je eigen handtekening of paraaf te plaatsen. Je eigen handtekening en paraaf beheer je gemakkelijk zelf vanuit de iWRITER 365-interface.

Naast de digitale handtekening zorgt iWRITER ook voor de versleuteling van je documenten met behulp van een (PKI) certificaat.

Gebruik van afbeeldingen
iWRITER 365 maakt het mogelijk om met een enkele muisklik de juiste afbeelding te selecteren als logo. Dit kan natuurlijk ook volledig automatisch gebeuren. Je documenten gaan dan altijd de deur uit met het juiste bedrijfslogo dat van toepassing is op jouw eigen bedrijfsonderdeel.

Realtime wijzigingen
En natuurlijk worden alle ingevulde waardes, gekozen afbeeldingen en ingevoegde bouwblokken realtime bijgewerkt in je document. Hierdoor zie je precies of jouw keuzes de juiste zijn voor de inhoud en opmaak van het document. En wil je later toch nog iets wijzigen? Geen probleem! Je roept iWRITER 365 op een later moment net zo gemakkelijk weer op om je document en metadata bij te werken.

Bron: iWRITER

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van iWRITER in de CorporatieGids 2017 te bekijken.