Ctac sluit partnership met inRiver

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Ctac kiest voor het moderne Product Information Management-platform (PIM) inRiver om zijn omnichannel-portfolio verder uit te breiden. Dit platform helpt manufacturers, wholesalers en retailers om het complete aankoopproces van hun klanten – ongeacht het kanaal – perfect te stroomlijnen.

De nieuwe samenwerking komt niet uit de lucht vallen. Door de snelle toename van het aantal digitale verkoopkanalen en het gebruik van mobiele devices groeit ook de behoefte van bedrijven om hun klanten van de beste productinformatie te voorzien en hen te helpen de juiste aankoopbeslissing te nemen. Efficiënt en flexibel productgegevensbeheer is hierbij cruciaal. Online, maar ook voor catalogus en POS. De PIM-oplossing van inRiver biedt dit als geen ander.

PIM draait om het verzamelen, verrijken, distribueren en optimaliseren van productinformatie. Het platform helpt u om de juiste content voor de verkoop en marketing van uw producten en diensten op orde te krijgen, of u nu in de groothandel of detailhandel opereert. U kunt uw productinformatie op intuïtieve wijze beheren, waarbij productinformatie op inzichtelijke wijze deelbaar wordt over alle kanalen waar uw klanten te vinden zijn. Zo zorgt u voor realtime informatie en accurate data op elk verkoopkanaal. Met PIM creëert u een eersteklas online klantervaring en versnelt u uw time-to-market. En dat met een verrassend korte implementatietijd!

Het partnership met inRiver sluit goed aan bij de strategische beslissing om onze e-commerceactiviteiten verder uit te breiden. Lees ook het verzonden persbericht

Bron: Ctac

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Ctac in de CorporatieGids 2016 te bekijken.