Consolidated over hun nieuwe Track & Trace-module

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Wie denkt dat het werkterrein van Consolidated zich louter beperkt tot het dak, heeft het mis. Het leveren van vakwerk begint al op het moment dat een huurder een lekkage bij ons meldt.

Uiteraard ligt onze primaire focus op het onderhouden en beheren van daken. Maar daarnaast willen we uitblinken in service en klantvriendelijkheid. Een mooi voorbeeld hiervan is onze nieuwe track & trace-module, speciaal bedoeld om de klanten van onze opdrachtgevers zo goed mogelijk te informeren over de status van hun lekkagemelding.

Duidelijk creëren met Track & Trace
Iedereen die thuis wel eens te maken heeft gehad met een lekkage wil maar één ding: dat de lekkage liefst nog dezelfde dag verholpen wordt. Dat begrijpen wij bij Consolidated heel goed. Het is vrijwel onmogelijk om elke lekkage binnen 24 uur op te lossen, maar wat we wél kunnen doen is duidelijkheid creëren. En dat doen we met onze track & trace-module.

Status van de reparatie in beeld
Wij werken met name voor woningcorporaties, gemeenten en professionele gebouwbeheerders. De huurders van onze opdrachtgevers kunnen lekkages rechtstreeks bij onze centrale melden. Wij plannen direct een afspraak in. Vervolgens sturen we de huurder een sms met een afspraakbevestiging en een track & trace-code. Daarmee kan de huurder inloggen in ons systeem en de status van de reparatie volgen. Zo weten ze precies waar ze aan toe zijn.

Bron: Consolidated

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Consolidated in de CorporatieGids 2016 te bekijken.