CMS: van website vullen naar multichannel kennis delen

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De CorporatieGids 2014 biedt woningcorporaties het startpunt voor (her)oriëntatie op bedrijfsvoering en ICT- oplossingen en diensten. Naast een zo volledig mogelijk overzicht en bedrijfspresentaties van toeleveranciers en adviesbureaus, biedt de CorporatieGids ook redactionele houvast voor onze doelgroep. Vandaag aandacht voor “CMS

Binnen de woningcorporatiebranche zien wij een (langzame) verschuiving van het hebben van een content management systeem om slechts een website te vullen naar een platform waarbij kennis multichannel kan worden aangeboden en gedeeld. Green Valley kent deze ontwikkeling vanuit haar jarenlange ervaring binnen de overheid waar een zelfde evolutie reeds heeft plaatsgevonden en ook nu plaatsvindt.

Daarnaast hebben wij met ons CMS reeds voorgesorteerd op een (latente) behoefte waarbij samenwerking zowel in als buiten de eigen organisatie steeds belangrijker zal worden. We leven in een steeds dynamischer wordende samenleving die van organisaties vraagt dat zij zich meer dan ooit gaan gedragen als netwerk omgeving. Zowel daar waar het gaat om de grootstedelijke problematieken als om zaken als demografi sche en maatschappelijke ontwikkelingen zien we ook in steden de behoefte om problemen vanuit een netwerk aan te pakken.

Green Valley biedt deze organisaties daarom een CMS dat niet alleen internet/websites kan onderhouden maar juist ook deze netwerk behoefte kan faciliteren door state-of-the-art intra-, extranetten en ook platformen van eParticipatie te beheren. Binnen deze omgevingen staat de 2.0 gedachte continue centraal en stelt dat u in staat op verschillende niveaus met verschillende partners samenwerkingen digitaal te faciliteren.

In de filosofie van Green Valley staat de mens centraal: iedereen moet, ongehinderd door techniek, kennis kunnen delen en verrijken, mensen kunnen laten participeren, kunnen communiceren met haar diverse doelgroepen en haar online dienstverlening kunnen optimaliseren. Uitgangspunt hierbij is software in te zetten die de klant echt een stap verder helpt en gebruikers in staat stelt om op een laagdrempelige en gebruiksvriendelijke wijze hun dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Dit kan alleen wanneer onze software 'open' staat voor de techniek en kunde van derden. Juist daarom vinden wij het zo belangrijk dat we met elkaar afspraken maken over de wijze waarop systemen met elkaar communiceren. Het is niet alleen in het belang van onze klanten maar juist ook voor onszelf dat wij op dit gebied blijvend investeren in onze software. Green Valley wil haar klanten niet benaderen in een tandem van front- en backoffi ce leverancier. Wij staan open voor samenwerking met elke andere partij die waarde heeft voor u als klant.

Auteur: Alexander Scheek is Business Unit Manager bij Green Valley

Bron:CorporatieGids2014

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Green Valley in de CorporatieGids 2014 te bekijken.