Bright Answers: Digitaal samenwerken aan klanttevredenheid

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Door de coronapandemie is het belang van goed digitaal kunnen samenwerken enorm benadrukt. Hoe realiseer je echter in zulke digitale processen optimale klanttevredenheid? Bright Answers vertelt hier op 23 september meer over tijdens CorporatiePlein, en wij spraken voorafgaand aan de beurs alvast met Sander Vlek.

Tijdens CorporatiePlein staat Bright Answers in het teken van KlantVenster Online, begint Sander: “Dit is onze suite waar al onze beste producten samenkomen, zoals ons DMS, apps voor het verhuurmutatieproces, medewerkers- en huurdersportaal, website en kennisbank. Hier kunnen gebruikers het voordeel gaan ervaren wanneer communicatie, informatie, taken en zaken bij elkaar komen. Zo ontstaat overzicht en grip op het werk en kan er digitaal (samen)gewerkt worden aan klanttevredenheid.”

Snel en efficiënt
Op de beurs zal Bright Answers ook doorlopend haar producten aan bezoekers demonstreren. Sander: “Zo kunnen wij bijvoorbeeld de workflow laten zien waarbij de huurder een verzoek indient via het huurdersportaal, wat leidt tot een zaak in het medewerkersportaal. Zo worden zaken snel en efficiënt afgehandeld volgens de standaarden van de corporatie. Ook kunnen wij met onze samenwerkingspartners SmartDocuments en Postex de koppelingen die we hebben gerealiseerd demonstreren. Benieuwd? Kom dan zeker langs op onze stand voor een gesprek, waarbij een prachtige Bright Answers koffiemok inclusief lekkernij klaarstaat.”

Bright Answers is te vinden op stand 59 op CorporatiePlein.

Aanmelden voor CorporatiePlein 2021 kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Bright Answers