Bright Answers: Betrouwbare en toegankelijke online beleving bieden

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Betrouwbare en toegankelijke informatie zijn van doorslaggevend belang voor de woningcorporatie die moet inspelen op veranderingen en dynamiek in de sector. Hoe men dit doet, staat op 27 september centraal bij Bright Answers op CorporatiePlein. Wij spraken voorafgaand aan de beurs hier alvast over met Tanja Timmer-Verdenius, Marketing Specialist van het bedrijf.

“In de toekomst zal de bedrijfsvoering steeds meer in het teken staan van het verder optimaliseren van klant- en werkprocessen,” begint Tanja. “Hiermee kan men de klant een betere dienstverlening bieden. De corporatie voert de regie en treft in samenwerking met partners maatregelen om de voortgang van processen te bewaken of bij te sturen. Toegang hebben tot alle proces- en klantinformatie en het gecontroleerd kunnen delen van deze info is daarbij cruciaal. Deze dient overzichtelijk in de vorm van klantdossiers, statusoverzichten en prestaties van eigen team en organisatie te worden aangeboden.”

Self service mogelijkheden
Een belangrijk instrument om beoogde doelstellingen te bereiken is het online aanbieden van self service mogelijkheden. Tanja: “Klant- en werkprocessen zoals het opzeggen van de huur, het doorgeven van een reparatieverzoek en het versturen van post worden daarbij verder geautomatiseerd en gedigitaliseerd. Dit vraagt echter om betrouwbare en toegankelijke informatie en de integratie van online tools met de achterliggende bronsystemen. Deze laatste staan steeds vaker buiten de deur. Vernieuwde regelgeving, zoals de AVG, speelt een belangrijke rol om informatie van klanten op een veilige wijze te verkrijgen, te bewaren en te delen.”

Snel, flexibel en veilig
“Onze boodschap op CorporatiePlein is dat binnen de veranderingen en dynamiek van de sector, corporaties snel, flexibel en veilig moeten kunnen reageren op nieuwe inzichten en regelgeving. Betrouwbare en toegankelijke informatie is daarbij van doorslaggevend belang. Het continu kunnen optimaliseren van processen stelt eisen aan de systemen en partners. Bright Answers blijft haar productportfolio ontwikkelen en biedt nieuwe oplossingen voor de corporatiesector. Hierbij ligt het accent steeds vaker op de integratie van online dienstverlening met behulp van apps en portalen met de belangrijkste interne informatiesystemen. Het resultaat is een totaaloplossing die klanten, medewerkers en partners een betrouwbare en toegankelijke webomgeving en online beleving biedt. Dit combineren we met advies op het gebied van webstrategie waarbij we de corporatie ondersteuning bieden in het behalen van hun online doelstellingen. Tijdens de beurs vertellen wij bezoekers hier graag meer over.”

Bron: CorporatieMedia | Foto: Bright Answers

Aanmelden voor CorporatiePlein 2018 kan hier. Een plattegrond met alle deelnemende exposanten vind je hier.

Bright Answers is op CorporatiePlein te vinden op stand 57