Blog Kubion: Hippe shit, terugblik op CorporatiePlein 2019

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Wat een topdag donderdag 26 september! En wat een belangstelling voor onze stand op het Corporatieplein. De hele dag stroomden bezoekers nieuwsgierig onze stand binnen. Daar zagen ze geen gelikte banners, reclameborden of schreeuwende kreten. Wel een goed werkend product, veel koptelefoons en repen Tony Chocolonely.

Die laatste zijn zo’n beetje ons handelsmerk voor relaties. Lekker, duurzaam en passend bij Kubion. Eerlijk en goed. Op de wikkel: Wij maken service makkelijk. Dat doen we door intuïtief design waarmee je eenvoudig en razendsnel klantcontacten af kunt handelen. Via allerlei communicatiekanalen: van e-mail tot WhatsApp.

Silent demo’s
Met een koptelefoon op hun hoofd kregen bezoekers een korte live demonstratie van ons IRIS-platform. We lieten zien hoe je met gemak een klacht afhandelt via WhatsApp. Slechts één van de vele mogelijkheden binnen ons serviceplatform, waarmee je klantcontact optimaliseert en vereenvoudigt. Een platform waar we jaarlijks 1 miljoen klanten mee helpen.

Pitchen!
Kubionners Tristan Versteeg en Susannah Halmans verzorgden de pitches. Het plezier spatte er vanaf. In tien minuten liepen zij door het klachtenproces heen. Geen moeilijke woorden of gemonteerde filmpjes. Gewoon een live demonstraties waarbij vooral gemak en eenvoud centraal stond. Zowel voor de gebruikers als de klant.

Uiteraard waren ook andere Kubionners aanwezig. Zij stonden klaar voor alle vragen van bezoekers, extra uitleg of om nader met elkaar kennis te maken. Joeri van Broekhoven, manager klant & service bij Havensteder was onder de indruk. ‘Hippe shit!’, zo sprak hij enthousiast.

Complimenten
Onze stand op het Corporatieplein mogen we rustig een succes noemen. Met het thema ‘Don’t waste your precious life online’ noteerden we een recordaantal bezoekers van ruim 200 verschillende woningcorporaties. Zelfs de organisatie kwam ons complimenteren met de woorden ‘Het is jullie weer gelukt!’

Natuurlijk zijn we ontzettend blij met al die aandacht. En met de mooie woorden die we kregen. Het is fijn om samen met klanten te werken aan het makkelijker en eenvoudiger maken van service. Dat is ons vak en doen we graag!

Heb je ons gemist? Kijk dan op onze vernieuwde website voor meer informatie.

Bron: Kubion