AddComm: Klantcommunicatie optimaliseren in elke fase van het huurderstraject

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Als woningcorporatie wil je dat de ervaring van je huurder optimaal is. Goede klantcommunicatie is daarbij essentieel. Hoe realiseer je dat echter, speel je continu in op trends in ontwikkelingen en zorg je dat in iedere fase van het huurderstraject de huurder optimaal wordt bediend? AddComm vertelt erover op 14 september tijdens CorporatiePlein, en wij spraken alvast met CEO Leonie van der Veen.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2023?
In een wereld die voortdurend verandert, is het belangrijk om als woningcorporatie mee te bewegen met de behoeften van je huurders. Niet langer vasthouden aan één communicatiekanaal, maar de huurder bereiken op zijn voorwaarden: wanneer en hoe hij dat wenst. Dit betekent niet alleen vandaag, maar ook met het oog op de toekomst. Zet samen met AddComm de eerste stap en start met het digitaliseren en automatiseren van je klantcommunicatie. Met ons platform integreer je naadloos interne én externe systemen, verbeter je huurdersdata en bereik je eenvoudig je huurder in elke fase van het huurderstraject. Creëer voor huurders relevante en gepersonaliseerde content en verstuur deze via het door de huurder gewenste kanaal, zoals e-mail, SMS, WhatsApp, unieke landingspagina's, Voice of print. Geen ondoorgrondelijke 'blackbox', maar inzicht in al je gegevens, real-time. Zo verbeter je op basis van actuele informatie voortdurend de huurderservaring.

Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Bezoekers kunnen bij ons terecht als ze willen weten hoe ze hun klantcommunicatie kunnen optimaliseren in elke fase van het huurderstraject. Of het nu gaat om het verwelkomen van nieuwe huurders, het afhandelen van serviceverzoeken, het digitaal versturen van facturen, het voortdurend centraal stellen van de huurders of het zorgvuldig afsluiten van vertrekkende huurders. We vertellen je niet alleen hoe goed wij je hierbij kunnen helpen, maar we laten het ook zíen. Ervaar zelf de voordelen van een alles-in-één platform waarbij je overzicht en controle hebt over al je data en je communicatie-uitingen.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij kunnen woningcorporaties écht helpen met het hele proces van het digitaliseren en automatiseren van hun klantcommunicatie. Want hoe zet je nou zo’n eerste stap en wat heb je daar allemaal voor nodig? Wij helpen je, van het opschonen en verrijken van je huurders-data tot aan het implementeren van je communicatieprocessen.

Met ons platform zorg je voor vlotte en doeltreffende reacties op onderhoudsverzoeken en woningproblemen, wat het comfort en welzijn van huurders versterkt. Duidelijke, open communicatie en gemakkelijke toegang tot informatie en contactmogelijkheden zijn essentieel voor een goede relatie tussen woningcorporaties en huurders. Vriendelijke en snelle klantenservice, ondersteund door actuele informatie van het KKC, verhoogt de tevredenheid. Het inspelen op huurdersbehoeften vergroot flexibiliteit en betrokkenheid. Bovendien biedt online dienstverlening en self-service, inclusief toegang tot huurinformatie en het indienen van onderhoudsverzoeken, extra gemak voor huurders. Deze gecombineerde aanpak zorgt voor een complete huurderservaring, waarin comfort, gemak en tevredenheid centraal staan. Dit is hoe je je huurders écht centraal zet!

AddComm is op CorporatiePlein te vinden op stand 34.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: AddComm