4 zaken die uw huurders in het Huurdersportaal regelen

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Batavia Groep blijft het Huurdersportaal doorontwikkelen en voorzien van nieuwe functionaliteiten. Door de naadloze koppelingen tussen de portalen van Batavia Archipel, zoekt de huurder informatie in het Huurdersportaal op die afkomstig is uit andere portalen, zoals het VIM.

# 1 Zelf bepalen hoe de corporatie mij benadert
De een geeft de voorkeur aan e-mail, de ander aan sms. Het is voor huurders prettig om zelf aan te geven op welke manier zij geïnformeerd willen worden. In het Huurdersportaal wijzigt de huurder zelf welke informatie hij wel en niet van de corporatie wil ontvangen via e-mail of sms. Denk aan informatie als: SMS reparatiedienst, wijkactiviteiten en nieuwbouwprojecten.

# 2 Wie zit er eigenlijk in de huurderscommissie?
Het gerucht gaat dat er plannen zijn voor sloop of groot onderhoud? Klopt dat? Of: Ik heb een goed idee ter verbetering van mijn woonomgeving. In dit soort gevallen wil een huurder contact opnemen met leden van de huurderscommissie. In het Huurdersportaal ziet een huurder precies wie er in de commissie zit en wat het e-mailadres van deze leden is.

# 3 Wie is de wijkcoach in mijn wijk?
Heeft een huurder ideeën of suggesties om zijn wijk leuker te maken, die hij wil delen met de wijkcoach? In het Huurdersportaal ziet de huurder wie de wijkcoach is, waar en wanneer deze spreekuur houdt en hoe deze te bereiken is.

# 4 Help, mijn cv-ketel doet het niet
Als de cv-ketel het niet doet, is het handig als een huurder eerst zelf uitzoekt wat de mogelijke oorzaak van het probleem kan zijn. Dan biedt een handleiding van de geïnstalleerde ketel uitkomst. In het Huurdersportaal ziet een huurder precies welk type cv-ketel er wanneer in zijn woning is geïnstalleerd. En opent hij in één muisklik een PDF van de handleiding.


Bron: Batavia Groep