24ROSA: Iedere huurder een tevreden huurder

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Het onderhoudsproces is een van de belangrijkste corporatieprocessen, en bij uitstek geschikt om een hoge huurderstevredenheid te realiseren. 24ROSA vertelt op CorporatiePlein – 12 september in Expo Houten – over hoe zij corporaties daarbij ondersteunen. Voorafgaand aan de beurs spraken wij daar alvast over met directeur Camiel Prudon.

Wat staat centraal op jullie stand tijdens CorporatiePlein 2024?
Ons centrale thema is tevredenheid bij huurders, zonder daarbij de belangen van de woningcorporatie, haar aannemers en haar ketenpartners uit het oog te verliezen. Met als doel: Iedere huurder een tevreden huurder.

Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Hoe kunnen we het dagelijks onderhoudsproces zo effectief en efficiënt mogelijk inrichten en tevens de huurdertevredenheid laten toenemen.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Alle vraagstukken op het gebied van communicatie rondom klachtenafhandeling, dagelijks- en niet-planmatig onderhoud. Van intake tot afspraakplanning, waarbij de kosten afnemen en de huurderstevredenheid toeneemt.

24ROSA is op CorporatiePlein te vinden op stand 32.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: 24ROSA