Met Salesforce stellen woningcorporaties hun huurders en bezittingen centraal. Door informatie op een plek samen te brengen ziet elk team bij elke interactie precies die gegevens die nodig zijn. Daardoor stellen we de hele organisatie in staat efficiënt te handelen en op een schaalbare manier een persoonlijke beleving te creëren, en zo in te spelen op de huidige en toekomstige behoeften van huurders, leveranciers en medewerkers.
Salesforce biedt woningcorporaties een schaalbaar platform met een robuuste set technologieën om klantenservices, reparatie- en onderhoudsteams, leveranciers en andere belangrijke spelers binnen de woningcorporatie te ondersteunen en met elkaar te verbinden. Word een datagestuurde woningcorporatie met Salesforce en gebruik rapportages en dashboard op alle niveaus van de organisatie om effectiviteit, ontwikkelingen en impact te meten, en slimme voorspellingen te doen.
Het Salesforce team gaat graag verder met je in gesprek om je behoeftes in kaart te brengen, en samen te bepalen waar Salesforce waarde kan toevoegen aan jouw woningcorporatie.
Software wordt aangeboden:
Platform gebaseerd op:
De toekomst van woningcorporaties zal worden bepaald door degenen met een visie op verandering en de tools om dit te realiseren.
Moderne woningcorporaties begrijpen de noodzaak om alle gegevens met betrekking tot huurders, medewerkers, reparatie- en onderhoud teams en andere belanghebbenden op één plek te verzamelen.
Salesforce biedt woningcorporaties één geïntegreerd platform, dat hen helpt controle te krijgen over hun gegevens, relaties te koesteren en silo's en de inefficiëntie die ze creëren te elimineren. Het hebben van één gegevensbron maximaliseert inzichten om betere besluitvorming te ondersteunen en om meer ervaringen voor alle bewoners te garanderen. Met een enkele kijk op elke relatie, krijgen woningcorporaties een diepere kennis van alle belanghebbenden, bieden betere ervaringen voor iedereen en vergroten de impact die ze bereiken.
Stadlander
https://www.salesforce.org/blog/housing-association-stadlander/
Salesforce inspireert al sinds 1999 de toekomst van technologie door de mens centraal te zetten. Via 's werelds nummer 1 CRM + Data + AI helpt Salesforce woningcorporaties met een geheel nieuwe manier van klantcontact door elk team rond de klant te verenigen met Customer 360, het volledige portfolio van technologieën en diensten. Salesforce stelt een wereldwijde community van Trailblazers in staat om in elke sector organisaties te bouwen waarin de klant centraal staat, terwijl ze hun loopbanen, bedrijven en communities transformeren. Geleid door kernwaarden als vertrouwen, klantsucces, innovatie, gelijkheid en duurzaamheid, is Salesforce meer dan een bedrijf - het is een platform voor verandering.
Salesforce is cloudgebaseerd CRM-platform dat organisaties helpt om klantrelaties te beheren, te automatiseren en te analyseren. Het biedt een breed scala aan functies, waaronder automatisering, marketingautomatisering, klantenservice en analytics. Daarnaast heeft Salesforce ook een breed aanbod van apps die kunnen worden geïntegreerd met het CRM-platform.
Salesforce Nederland is de Nederlandse tak van Salesforce en is gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf richt zich op het leveren van cloudgebaseerde CRM-oplossingen aan woningcorporaties, nonprofits en bedrijven in Nederland.
Salesforce heeft een sterke focus op maatschappelijk verantwoord ondernemen en zet zich in voor het creëren van een duurzamere wereld. Salesforce heeft een sterke reputatie opgebouwd als een betrouwbare en innovatieve leverancier van platform-oplossingen. Het bedrijf wordt erkend als een van de beste werkplekken ter wereld en heeft talloze onderscheidingen ontvangen voor zijn technologie, klantenservice en maatschappelijke betrokkenheid.
Aantal medewerkers: 79.000+
Aantal klanten in corporatiemarkt: 375
Actief in corporatiemarkt sinds: 2012
Gebruikersvereniging: Salesforce User Groups (local), Salesforce Trailblazer Community
Salesforce
Gustav Mahlerlaan 2970, 1081 LA Amsterdam
020 703 2500
Om als woningcorporatie klaar te zijn voor de toekomst, is het inzetten van technologie om de efficiency te verhogen, klanttevredenheid te verbeteren en te innoveren essentieel. Maar…
Lees verderDe Amsterdamse woningcorporatie Eigen Haard kiest voor het omnichannel-platform van Salesforce om de dienstverlening meer rondom de huurder te organiseren. De verschillende processen…
Lees verderEen panelsessie vanuit 3 verschillende perspectieven - hoe doe je nou een succesvol keuzetraject als organisatie, waar moet je aan denken? Met het nieuwe CRM-platform kan #Woonstad…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.