Archive-IT

Korte productbeschrijving

E-Content is het Enterprise Content Management systeem speciaal ontwikkeld voor de woningcorporatiemarkt en gebaseerd op het Microsoft SharePoint-platform. Naast On-Premise kan E-Content ook volledig in de cloud met Office 365 gebruikt worden. Office 365 biedt zelf al een enorm palet aan applicaties waar gebruik van gemaakt kan worden. Wij gebruiken die brede basis en voegen alleen toe wat nodig is; structurering van content en context. Als SaaS-oplossing binnen Office 365 is de koppeling met andere onderdelen en applicaties van derden gemakkelijk te maken. Dit biedt de mogelijkheid om verschillende applicaties, die elk specialist zijn in een specifieke processtap, aan elkaar te smeden tot een naadloos proces. Van Dinther ziet E-Content als applicatie, waarin alle content en context gestructureerd wordt bewaard en beschikbaar gesteld wordt, een centrale rol vervullen binnen Office 365.

Enkele belangrijke voordelen:

  • Eén omgeving voor zowel samenwerken als archivering en waar alle informatie bij elkaar komt
  • Ondersteunt de informatiestromen van de gehele keten
  • Gericht op volledig digitaal werken met ruimte voor afwijkingen
  • Op elk device te gebruiken
  • Veilig en betrouwbaar
  • Eenvoudige integratie met andere clouddiensten; maar ook met lokale applicaties
  • Schaalbaar, flexibel én ook kostenefficient

Specificaties

Software wordt aangeboden:

  • In huis/lokaal
  • SaaS
  • Cloud
  • Private cloud

Platform gebaseerd op:

  • Microsoft

Toekomstvisie

In de mogelijkheden die de Microsoft cloud diensten, Azure en Office 365 bieden, zien wij een kans om een enorme sprong te maken in de digitalisering en automatisering van de corporatiewereld. Wij grijpen die kans aan voor de doorontwikkeling van een nieuw product. We willen laten zien dat onze nieuwe oplossing verder gaat dan een traditioneel DMS of ECM en de basis kan vormen voor de eerste volledig digitale woningcorporatie. In ons toekomstbeeld krijgen de corporatiemedewerker en de klant gezamenlijk de regie met voldoende tijd voor de menselijke kant van de sociale verhuur. Van belang is dat tijdig over relevante en betrouwbare informatie beschikt kan worden. Die behoefte is vele malen breder dan alleen een digitaal archief.

Referenties

Referenties zijn onder andere: Mitros, WonenBreburg, Intermaris, DUWO, Trivire, Zayaz, Woningstichting Leusden, Area Wonen, De Leeuw van Putten, Zaam Wonen, ALWEL, Patrimonium Barendrecht, RWS, De Sleutels, SSH. Bij deze verschillende woningcorporaties hebben wij diverse koppelingen gerealiseerd met niet alleen primaire (ERP) systemen, maar ook met expertsystemen zoals huurdersportalen en medewerkersportalen.

Bedrijfsprofiel

In een wereld waarin informatiebeheer cruciaal is voor succes, biedt Archive-IT de perfecte balans tussen verleden en innovatie (toekomst). Gedreven door decennia aan ervaring, combineren we fysieke en digitale oplossingen om organisaties te helpen bij hun transformatie naar een toekomstbestendige manier van werken. Onze missie? Het verleden beschermen en een digitale toekomst mogelijk maken.


Aantal medewerkers: 100+
Aantal klanten in corporatiemarkt: 30+
Actief in corporatiemarkt sinds: 2004
Gebruikersvereniging: E-Content gebruikersvereniging

Contactgegevens

Archive-IT
Elftweg 2a, 4941 VP Raamsdonksveer
0162 - 519955

info@archive-it.nl
https://www.archive-it.nl

Archive-IT in het nieuws