AddComm heeft in huis ontwikkelde software voor het eenvoudig creëren van de meest optimale workflow- en communicatieprocessen zoals voor de Huurverhoging en Service & Verbruik. Om dat te doen bieden we naast alle mogelijk communicatiekanalen (digitaal én fysiek) ook complementaire digitale diensten zoals DigiAccept (digitaal betalen middels link of QR code), documentcreatie tooling, digitaal ondertekenen, archiefoplossingen en specifieke reminderservices zoals voor reparatieverzoeken. Wij werken met diverse grote en vooruitstrevende woningcorporaties in Nederland waarbij we diverse standaard koppelingen beschikbaar hebben naar bronsystemen zoals Empire via ISRES (DataRotonde). Producten & Diensten:
Software wordt aangeboden:
AddComm
AddComm heeft zichzelf als doel gesteld de komende jaren leidend te zijn en blijven in klantcommunicatie. Waarbij we onze klanten versterken in het digitaliseren en optimaliseren van hun (klantcommunicatie) processen. We onze klanten blijven uitdagen en adviseren. Waar we steeds weer nieuwe producten en oplossingen bieden die aansluiten bij de behoefte van de markt.
Woningcorporatie van de toekomst
Idealiter bouwen we de woningcorporatie-processen om de huurder heen. Een woningcorporatie waar de huurder zelf alles eenvoudig kan regelen, plaats- en tijdonafhankelijk. Waar de mensen die er werken zo tijd ‘over houden’ om er voor huurders te zijn doordat ze minder bezig hoeven te zijn met processen en administratie. Zo kan de woningcorporatie richten op eigen doelen waarbij de huurder centraal staat. De interactie is volledig afgestemd op de individuele huurder, op basis van zijn voorkeuren, geschreven in zijn ‘taal’ waarbij we continu afstemmen op veranderingen in behoefte of gedrag.
Staedion
Woonbron
Eigen Haard
Portaal
SWEMP
Havensteder
Rudolph de Groot, manager Creditmanagement bij Staedion; “Met AddComm hebben we nu één flexibele partner voor de optimalisatie van álle klantcommunicatieprocessen.”
Aantal medewerkers: 75
Actief in corporatiemarkt sinds: 2018
Jouw klanten bereiken met optimale klantcommunicatie. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want welke kanalen zet je in en in welke software en systemen moet je investeren om klaar…
Lees verderAfgelopen donderdag vond de corporatiesector traditiegetrouw haar weer weg naar Expo Houten, waar de twaalfde editie van…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine November 2022 - Huurderperspectief Inhoud Susanne Stouten (KWH): Goed huurdersperspectief wordt steeds belangrijker Sander…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.