Zig: De focus verbreden naar dagelijks woongenot

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Super tevreden en blije klanten is het doel van iedere corporatie. Maar hoe krijg je dat voor elkaar en welke rol kan digitalisering daarin spelen? Zig vertelt op 22 september hoe een aantal corporaties een 9+ klanttevredenheid bereiken tijdens CorporatiePlein, en wij spraken er alvast kort over met Marketing & Communicatiespecialist Lotte Rietveld: “Wij helpen corporaties nog veel dichter bij hun woningzoekenden en huurders te komen.”

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2022?
Tijdens CorporatiePlein laten wij zien hoe jij dichtbij je klant kan staan met thema’s die nu relevant zijn, zoals de gasprijs en woonlasten. Wij willen de mogelijkheden voor woningcorporaties verbreden  naar dagelijks woongenot en daar horen deze thema’s zeker bij. Meer zelfredzaamheid voor woningzoekenden én huurder, besparen op de woonlasten en meer sociale cohesie tussen bewoners. We laten zien hoeveel software kan betekenen op dit vlak, zonder dat het de organisatie veel extra inspanning kost. Hierdoor creëer je een optimale digitale dienstverlening, persoonlijk contact met je klanten, meer efficiency en waardevolle en verrassende inzichten dankzij data.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Op 22 september staan wij voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. We laten je onze producten zien en zelf ervaren. We delen kennis en vertellen hoe jij nog meer in verbinding komt met woningzoekenden en huurders. Wij gaan voor blije klanten, waarvoor je echt iets kan betekenen. Tijdens CorporatiePlein kun je gedurende de dag doorlopend langskomen op de stand. Voor een specifieke vraag of een van de vele kennissessies.

Wij laten je graag zien hoe Conversational Chat jouw klanttevredenheid kan verhogen met een 9+ als resultaat. Op de stand maak je kennis met de intelligente chat-oplossing. Je zal zien hoe leuk én efficiënt het is om mee te werken. Ontdek alles over Conversational Chat en krijg daarna de kans om er zelf mee aan de slag te gaan tijdens een pilot. Daarnaast vertellen wij in ‘De volgende stap in personalisatie met Aanbod Platform 5.0’ over hoe Zig blijft vernieuwen. Ontdek de kracht van een persoonlijke benadering. Wij laten je kennismaken met het volledig nieuwe webdesign. Een optimale ervaring voor woningzoekenden en nog meer mogelijkheden voor flexibiliteit, personalisatie, eigen processen en regels binnen één standaard systeem.

In ‘Best of both worlds: verhuurdata, proces- en verantwoordingsinformatie op één platform’ vertellen we dat goede datakwaliteit onmisbaar is om te kunnen sturen en vertrouwen op cijfers. Hoe zorg je ervoor dat je alle belangrijke data binnen handbereik hebt? Maak kennis met hét informatieplatform voor de sector, gebaseerd op de VERA-standaard. Het platform, gevuld vanuit OpenData, ERP- en expertsystemen, gecombineerd met de verhuurdata uit het Aanbod Platform, geeft je unieke inzichten. Eén centrale plaats voor alle rapportages, analyses en voorspellingen. Op basis van uniforme sectordefinities. Een platform dat klaar is voor de toekomst, waar alles bij elkaar komt in een flexibel datawarehouse op corporatie- én regioniveau.

Daarnaast geven we sessies over de persoonlijke app voor woningzoekenden en huurders. Ben jij benieuwd hoe jij juist nu het verschil kan maken op het gebied van klanttevredenheid en de belangrijke thema’s die nu spelen in de maatschappij? Kom langs op onze stand en ervaar wat Zig voor jouw organisatie kan betekenen.

Zig is op CorporatiePlein te vinden op stand 6.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.