Unexus: Alle vormen van klantcontact laten samenkomen op één plek

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Klantcontact heeft bij woningcorporaties de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met alle nieuwe digitale mogelijkheden hebben corporaties nu legio manieren om op een efficiënte manier te communiceren met bewoners. Unexus ondersteunt hen hierbij en vertelt op CorporatiePlein meer over het realiseren van een 360 graden beeld. Directeur Wim Pullens licht voor de beurs alvast een tipje van de sluier op: “Dit is dé manier om tevreden klanten en medewerkers te krijgen.”

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2022?
Unexus realiseert voor woningcorporaties een geïntegreerd communicatieplatform waar alle vormen van klantcontact samenkomen op één plek. Slecht georganiseerd klantcontact met klanten is echt niet meer nodig met alle mogelijkheden in communicatie anno 2022. We vertellen bezoekers graag meer over onze mogelijkheden voor telefonie-oplossingen voor de hele organisatie, sturen op data met Business Intelligence en een omnichannel-inrichting voor optimaal en asynchroon klantcontact. Ook willen we de aandacht leggen op Microsoft Teams, waar we steeds meer in investeren. Bellen en hybride werken met Microsoft Teams? Dat kan binnen het Unexus Connect-platform.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Op onze stand kunnen bezoekers ons platform bekijken en vertellen we graag meer over omnichannel, de ideale inrichting van telefonie en teams, business intelligence en nog veel meer.

Tijdens onze eerste kennissessie kunnen bezoekers verwachten om meer te leren over goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. Daarin heeft een geïntegreerd communicatieplatform een grote meerwaarde. Met onze ervaring bij meer dan vijftig woningcorporaties delen we in deze kennissessie onze visie op optimaal klantcontact. We vertellen je graag over de talloze mogelijkheden van ons communicatieplatform.

Daarnaast vertellen we in de tweede kennissessie over optimale bereikbaarheid door onze integratie met Microsoft Teams Phone System. Hoe richt je je klantenservice in om optimale bereikbaarheid te behouden en verbeteren? En welke rol kan Microsoft Teams daarin spelen? Wij hebben voor verschillende woningcorporaties integraties van Microsoft Teams met ons eigen platform gerealiseerd. Tijdens deze kennissessie delen we over onze ervaringen voor efficiënt klantcontact.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij helpen corporaties verder door klantcontact efficiënt en volledig in te richten, gedacht vanuit de klantvraag. Door onze talloze mogelijke integraties is ons totale platform erop gericht om een 360 graden beeld op de klant te krijgen. Dit is een garantie voor tevreden klanten én je eigen medewerkers. Daarin denken we altijd met de organisatie mee en zetten we graag dat stapje extra.

Unexus is op CorporatiePlein te vinden op stand 66.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Unexus