Postex: Corporaties helpen streven naar steeds meer digitale communicatie

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Automatisering en digitalisering hebben de laatste jaren klantcommunicatie enorm doen veranderen. De wijze waarop een corporatie met haar bewoners spreekt, is gepersonaliseerd geworden en door de huurder gekozen. Hoe regel je deze nieuwe processen op zo’n efficiënt mogelijke manier in en wat zijn de volgende ontwikkelingen in klantcontact? Het antwoord op die vragen – en meer – staat 22 september centraal bij Postex op CorporatiePlein, en wij spraken vooraf alvast met Marketing Coördinator Melanie van der Maarel.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2022?
Op onze stand staan twee thema’s centraal die hand in hand gaan: de huurder centraal stellen en nieuwe ontwikkelingen op het gebied van digitalisering. We zijn op dit moment bezig met de ontwikkeling van het nieuwe contactcentrum met nóg meer inzicht en het integreren van kunstmatige intelligentie in ons platform. Kunstmatige intelligentie is een trend die we de afgelopen periode hebben zien opkomen en goed in de gaten houden. Het is onderdeel van een bredere trend die al een aantal jaar bezig is: digitalisering. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor woningcorporaties, maar voor verschillende sectoren. Digitalisering is altijd al een belangrijk deel geweest voor onze dienstverlening, maar het reikt steeds verder en ontwikkelt zich steeds sneller. Om deze reden vinden wij het belangrijk om te kijken naar de toekomst en mee te bewegen met ontwikkelingen en prioriteiten voor woningcorporaties. Tijdens CorporatiePlein vertellen we hier graag meer over.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Tijdens CorporatiePlein willen we bezoekers ons product en de best practices van klantcommunicatie laten zien. Daarnaast staan we natuurlijk klaar om vragen te beantwoorden. We delen onze kennis en dat van onze klanten en partners graag met bezoekers.

Bezoekers zijn altijd welkom voor een kennismaking, een korte demonstratie of gesprekken over digitalisering en automatisering van klantcommunicatie. Ook voor informatie over onze koppelingen met onder andere Itris, Cegeka, Hercules, Bright Answers, NCCW en Datarotonde zijn bezoekers welkom. De gestandaardiseerde koppelingen van ons systeem met verschillende ERP-leveranciers, klantportalen en webservices, maken het mogelijk om integraties en processen nog verder te automatiseren, robotiseren én om grote stappen te zetten in de digitale transformatie die voorheen buiten het bereik lagen. We denken graag mee met corporaties om zo de beste resultaten uit klantcommunicatie te behalen.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Postex kan helpen bij het streven naar steeds meer digitale communicatie. Naast het leveren van het Postex-platform voor het automatiseren van documentstromen, ondersteunen we corporaties door onze kennis te delen, met hen mee te denken én regelmatig contact te hebben. Daarnaast zien we dat corporaties elkaar ook kunnen helpen door ze met elkaar in contact te brengen. Wat bij één corporatie werkt, kan voor een andere ook goed werken. Samen werken we aan een sterke communicatievisie en toekomstplan, waarin we adviseren over het uitwisselen van data tussen verschillende systemen en de steeds verdere automatisering en robotisering van taken.

Postex is op CorporatiePlein te vinden op stand 65.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Postex