Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Gister hebben we onze klanten geïnspireerd met onze visie op trends en ontwikkelingen die wij zien op het gebied van bereikbaarheid. In de Jaarbeurs MeetUP hebben we elkaar uitgebreid gesproken. Het was gezellig en we hebben gelachen. Fijn om elkaar weer face-to-face te kunnen ontmoeten!

Toekomst van bereikbaarheid
Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Kijk bijvoorbeeld naar Artificial Intelligence en de invloed daarvan op de dienstverlening van KCC’s. Zo vertelde Bert over hybride werken binnen het KCC met Microsoft Teams. We zetten daar steeds meer op in. Ook vertelde Niels over de kennisbank die we recent in ons platform hebben toegevoegd, de meerwaarde van omnichannel en whats’app. Wim liet onze ontworpen tool in voor Business Intelligence. Een grote meerwaarde voor meer datagedreven werken. We lieten zien hoe we nu met de WocoAPP steeds meer klantcontact kunnen stroomlijnen.

Werkgeluk als basis voor goed klantcontact
Alex Slavenburg van Happimotion kwam meer vertellen over werkgeluk als je veel hybride werkt. Hoe werk je dan lekker samen? Hij gaf tien concrete tips. Zo kun je leren van je fouten, moet je op zoek naar verbinding, wees overvloedig met oprechte complimenten en zorg dat je soms ook echt ‘uit’ staat. We sloten af met een Hooligan-energizer die klanten kunnen gebruiken bij (hybride) teamoverleggen. Kortom: met goede energie de zomer in!

Bron: Unexus, Foto: Unexus