Bright Answers: Omnichannel communicatie om klantbeleving te vergroten en zaakgericht werken te faciliteren

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Klantcontact bij woningcorporaties is de afgelopen jaren enorm veranderd. Met de komst van omnichannel communicatie kan de klantbeleving nog verder vergroot worden. Maar hoe doe je dit als corporatie? Bright Answers laat het op CorporatiePlein zien en in gesprek met CorporatieGids.nl licht Accountmanager Joey Codrington alvast een tipje van de sluier op.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2022?
Hoe draagt omnichannel communicatie bij aan zaakgerichte processen binnen uw corporatie waarbij het ook de klantbeleving vergroot. De huurder verlangt immers optimale bereikbaarheid van zijn corporatie. Door huurders via hun voorkeurskanaal – zoals WhatsApp of Facebook – te bedienen, speelt u hierop in met behoud van volledige grip.

Uit de communicatie die uw corporatie met de huurder heeft, vloeien iedere dag weer taken voort die door de medewerkers moeten worden afgehandeld. Bright Answers heeft hiervoor een uniek platform waar al deze communicatiestromen samenkomen en volledig worden geïntegreerd in uw zaakgerichte processen.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Tijdens de kennissessies op onze stand behandelen wij vier hoofdvragen. Hoe vergroot u als corporatie bijvoorbeeld uw bereikbaarheid naar de huurder en hou je tegelijkertijd grip op klantcontact én ontlast u uw medewerkers? Wat kan verregaande digitalisering van zaakgerichte processen voor uw corporatie betekenen? Hoe kunnen klanten digitaal worden bediend met behoud van persoonlijk contact voor diegene die daar behoefte aan heeft, zodat meer tijd voor kwetsbare huurders overblijft? En hoe kan communicatie vanuit verschillende kanalen zoals WhatsApp of chatbots worden gebruikt in diverse zaakgerichte processen?

Wij hanteren een format waarin het gesprek wordt aangegaan met bezoekers. Op die manier kunnen wij al hun vragen op het gebied van digitalisering en klantcontact in een interactieve setting beantwoorden.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Bright Answers helpt corporaties met slimme websites en grip op klantcontact. Samen bouwen we aan Klantvenster Online: de slimme omnichanneloplossing voor woningcorporaties. De oplossingen die wij bieden verlagen de digitale toegankelijkheid van corporaties naar de huurders en dragen daarmee concreet bij aan een positieve klantbeleving. Concrete oplossingen die wij hiervoor bieden zijn ons DMS, websites met kennisbank, de inspectie-app, medewerkers- en klantportalen met omnichannelintegratie en best practice ingerichte zaakgedreven modules.

Bright Answers is op CorporatiePlein te vinden op stand 72.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Bright Answers