10FORIT

Korte productbeschrijving

U wilt efficiënter werken en tegelijk uw klantcontacten intensiveren en verbeteren. Dat is vaak lastig om te combineren. Met Eezycom – Service heeft u de oplossing voorhanden. Hiermee worden innovatieve communicatiemiddelen speciaal toegankelijk voor woningcorporaties. Zo bent u verzekerd van optimale communicatie met uw klanten. 
Met deze tool krijgt u de beschikking over de volgende communicatiemiddelen: 
Persoonlijk voicescript: benader uw klant persoonlijk, via keuzemenu’s en toevoeging van variabelen zoals naam en adres. Zo kunt u bijvoorbeeld een onderhoudsafspraak maken of de klant door laten verbinden met uw klantcontactcentrum. Een eventueel geschil kan zodoende direct opgelost worden. 
Eezycom Voice AI: dit kan ingezet worden om klanten, zonder tussenkomst van een medewerker, van de juiste informatie te voorzien of het juiste gesprek te voeren en dat zelflerend. Ieder communicatiekanaal kan aangesloten worden op de applicatie en is het mogelijk bepaalde geautomatiseerde acties te verrichten. 
Sms: bereik uw klanten snel en eenvoudig door middel van een smsflow met berichten die goed op elkaar aansluiten. Uw bericht krijgt de naam van uw woningcorporatie als afzender. De berichten kunt u eenvoudig managen, analyseren en aanpassen via het customer dashboard. 
E-mail: via onze tool stuurt u gepersonal iseerde e-mails naar uw klanten. Deze e-mails worden gratis in realtime door ons verstuurd, in uw eigen huisstijl en desgewenst met een link naar de ‘mijnomgeving’ van uw corporatie.
WhatsApp: communiceer laagdrempelig en voordelig met uw klanten via WhatsApp. Uw klanten kunnen zelf aangeven via welke kanalen zij willen communiceren. Via het customer dashboard zorgt u op eenvoudige wijze voor klantgerichte communicatie. Bekijk direct of een bericht is aangekomen én gelezen. 
Videotracking: het versturen van e-mails met een geïntegreerde video. Dit kan worden ingezet voor onder andere trainingsdoeleinden, instructies voor (nieuwe) medewerkers of voor klanten hoe ze kunnen inloggen op de mijn-omgeving. 
Zet onze Service-tool in voor zaken als:

  • Enquête-scripts voor kwaliteitscontrole
  • Informatie call, afspraak maken
  • Herinneren aan onderhoudsafspraak
  • Betalingen incasseren

Specificaties

Software wordt aangeboden:

  • SaaS
  • Cloud

Toekomstvisie

Wij geloven dat toepassingen op het gebied van artificial intelligence in 2019 zullen doorbreken.10FORIT is hier druk mee bezig en ontwikkelt op dit moment toepassingen om deze in 2019 veilig en met vertrouwen toe te kunnen passen. Wij stellen u in staat de juiste boodschap, op het juiste moment, in de juiste tone-of-vo ice, te verzenden via de juiste communicat iekanalen. 10FORIT biedt een toekomstbestendige communicatieoplossing waarbij alle kanalen samenkomen en beheerd worden.

Referenties

In de woningcorporatiesector werkt 10FORIT o.a. voor Actium Wonen, Centrada, Dudok Wonen, Wonen Zuid, Woonstad Rotterdam en Woonwaard.

Bedrijfsprofiel

10FORIT helpt bedrijven en organisaties sinds 2007 om optimaal digitaal te communiceren. We zorgen ervoor dat klanten de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice ontvangen via de juiste  communicatiekanalen. Dat doen we geautomatiseerd vanuit ons omnichannel communicatieplatform via telefoon, voiceberichten, sms, E-mail, WhatsApp en print. 

We verzorgen klantgerichte, geautomatiseerde communicatie voor uiteenlopende organisaties, waaronder woningcorporaties, telecomaanbieders, incassobedrijven en verzekeraars.


Aantal medewerkers: 50
Aantal klanten in corporatiemarkt: 30
Actief in corporatiemarkt sinds: 2013

Contactgegevens

10FORIT
Schieland 9, 1948 RM, Beverwijk
088 0016604

info@10forit.com
https://www.10ForIT.com

10FORIT in het nieuws